card

Хэрэглэгчийн үйлчилгээний төв

Манай түнш болох Genesys нь хэрэглэгчийн мэдээллийн төвийн шийдлээр дэлхийд тэргүүлэгч буюу Gartner-ын шидэт квадратад Genesys 23 дах удаагаа дахин тэргүүлэгчээр сонгогдсон хэрэглэгчийн туршлага, холбоо барих төвийн шийдлээр мэргэшсэн компани юм.

Call Center нь утсаар харилцагчийн үйлчилгээнд анхаарал хандуулдаг. Contact Center нь харилцагчийн үйлчилгээний төрөл бүрийн сувгийг зохицуулдаг. Үүнд утас, шууд чат, цахим шуудан, мессежийн программууд, сошиал медиа зэрэг багтана. CX (Customer Experience) нь дээрх хоёрын функцууд нэмээд илүү олон боломжийг өгдөг сайжруулсан хувилбар юм. CX нь вэб сайт руу орохоос эхлээд харилцагчийн үйлчилгээтэй ярилцах, танаас худалдан авсан бүтээгдэхүүн/үйлчилгээг хүлээн авах хүртэлх үйлчлүүлэгч таны бизнестэй харилцах бүх үйл ажиллагааны үр дүн юм. CX ийн хамгийн сайн үлгэр жишээ нь Хэрэглэгчийн үйлчилгээний платформ (Genesys Cloud CX ) юм.

 

Gartner

2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Contact Center as a Service

Genesys манлайлагчаар тодорч, гүйцэтгэлээр хамгийн өндөр байр суурь эзэллээ.
Gartner тайлан харах

Байгууллагадаа тохирсон шийдлийг олоорой

Үнийн санал авах хүсэлт илгээх

Таны илгээсэн хүсэлтийн дагуу манай мэргэжилтэн холбогдох тул мэдээллээ үнэн зөв бөглөнө үү