card

Олон сувгийн яриа бичигч

Харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулах зорилгоор хэрэглэгчийн болон харилцагчийн яриаг бичиж дахин сонсох нь харилцагчийн ажилтнууд, хянагч нарт хэрэглэгчийн асуудлуудыг хурдан, шударгаар шийдвэрлэх боломж
Үнийн санал авах
story-image

VOIP ОЛОН СУВГИЙН ЯРИА БИЧИГЧ

VoIP Lines Voice Logger нь олон шугамын дуу бичлэгийн шийдэл бөгөөд таны H.323 / SIP VoIP ярианы бичлэгийг хадгалахад ашиглана. Харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулах зорилгоор хэрэглэгчийн болон харилцагчийн яриаг бичиж дахин сонсох нь харилцагчийн ажилтнууд, хянагч нарт хэрэглэгчийн асуудлуудыг хурдан, шударгаар шийдвэрлэх боломж олгодог.

story-image

АНАЛОГИ ОЛОН СУВГИЙН ЯРИА БИЧИГЧ

 

VX Voice Logger нь 2  шугамын дуу бичлэгийн шийдэл бөгөөд таны уламжлалт PSTN болон Аналог шугамын бичлэгийг хадгалахад ашиглана.

Xtend Voice Logger VoIP Lines

Xtend Voice Logger VoIP Line нь олон шугамын дуу бичих шийдэл юм. Энэ нь таны сүлжээнд байгаа H.323/SIP VoIP дуудлагыг бичдэг. Дуудлага бичих нь таны удирдлагын ажилтнууд болон хянагч нарт утсаар ярьж буй бодит мэдээллийг хянаж, харилцагчийн асуудлыг хурдан бөгөөд шударгаар шийдвэрлэх боломжийг олгосноор харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулахад тусалдаг. Ярилцлагыг дараа нь сонсох боломжтой гэдгийг мэддэг учраас ажилчид ихэвчлэн эелдэгээр ярьж, үйлчлүүлэгчидтэй утсаар ярихдаа компанийн дүрэм журмыг дагаж мөрддөг. Дууг бичиж авснаар мөн ажилтны чанарын үнэлгээ өгөх, ажилтан өөрийгөө сайжруулах, шинэ ажилтанд туршлага хуримтлуулах зорилгоор ашиглаж болдог. Дууг бичиж авч байгаа нь үйлчлүүлэгчдийн гомдол, маргааныг шийдвэрлэхэд зориулсан voice log хөтлөж баталгаажуулдаг. Xtend Voice Logger нь дуудлагын ID, дуудлагын үргэлжлэх хугацаа, дуудлагын цаг, хүлээн авах хугацаа, VoIP дуудлагын аудио зэрэг дуудлагын дэлгэрэнгүй мэдээллүүдийг бүртгэдэг. Энэхүү шийдэл нь нэг компьютерт 120+ сувагтай байх боломжийг олгодог. VoIP шугамд зориулагдсан Xtend Voice Logger нь аналог болон дижитал утасны сүлжээнд хэрэглэдэг. Энэхүү програм хангамж нь тэдгээрийг ашиглахад хялбар интерфэйсээр бүгдийг нь харуулах болно. Тус бүтээгдэхүүний онцлох функцууд нь хэрэглэгч залгах үед агентийн компьютер дээр дуудлагын мэдээлэлтэйгээ гарч ирэх, түүнчлэн ямар ч төрлийн CRM программтай хамтарч ажиллах чадвартай, мөн алсаас бодит цагаар харилцан яриаг хянах боломжтой, веб-д суурилсан интерфейстэй учир сүлжээнд холбогдсон ямар ч компьютерээс хандах боломжийг олгодог.
Үнийн санал авах

Стерео дуудлагын бүх audio log

Бүх утасны яриаг стерео хэлбэрээр бичиж, салбарын стандарт долгионы форматаар хадгалдаг. Их хэмжээний аудио өгөгдлийг шахсан форматаар хадгалахын тулд шахалтын түвшинг тодорхойлж болно. Аудиог MP3/PCM/GSM файл болгон экспортлох боломжтой.

Хөтөч дээр суурилсан хэрэглэгчийн интерфейс

Хөтөч дээр суурилсан интерфейстэй учир хэрэглэхэд амар мөн, Voice Logging System-ийг дэлхийн хаанаас ч суурилуулах боломжтой юм. Хэрэглэгчийн интерфейс нь ахлах, менежер, дээд түвшний удирдлагуудад нэвтэрсэн харилцан яриаг хянаж, бүртгэл хайх, цаашдын дүн шинжилгээ хийх тайлан гаргахад тусалдаг.

Анхааруулга болон хэрэглэгч талын Popup

Xtend Logger Client программыг ашигласнаар аливаа агент байгууллагад идэвхтэй байгаа дуудлагын талаар мэдэгдэл болгон илгээх боломжийг олгодог. The Voice Logger нь амжилтгүй дуудлагыг агентууд луу сэрэмжлүүлэх зорилгоор мэдэгдэл илгээдэг.

Хүчирхэг хайлт болон тайлан

Тусгай бичлэгүүдийг олохын тулд хүчирхэг шүүлтүүрийг ашигладаг. Мөн тодорхой хугацааны дуудлагын тайланг түргэн хугацаанд харахын тулд тайлангийн функцийг ашигладаг. Цаашдын дүн шинжилгээ хийхийн тулд фолдер луу, .zip файл эсвэл Excel форматаар хайлтын илэрцийг хадгалдаг. Шууд дуудлагын төлөвийг харж мөн тус дуудлагыг ажиглах боломжтой.

Дуудлагын тайланд comment үлдээх мөн шошголох

Төхөөрөмжинд анхнаас суурилсан шошгууд болон өөрийн дураар үүсгэсэн шошгонуудыг ашиглан дуудлагын бүртгэлд оноож дараа нь ашиглахад хялбаржуулдаг. Нэмэлтээр дуудлагын бүртгэл бүрт тэмдэглэл нэмж, хайлтын интерфейсээр дамжуулан хожим сэргээх боломжийг олгодог.

Утасны жагсаалт болон дуудлагын статистик

Өөрт нь суурилсан утасны жагсаалтын функцийг ашиглан хаягийн дэлгэрэнгүй мэдээллийг системд хадгалах боломжтой. Утасны жагсаалтанд байгаа мэдээллийг ашиглахын тулд бүх хайлт, тайлан болон popup цонхуудыг өөрийн хүссэнээр тохируулах боломжтой. Ямар ч тодорхой хугацааны туршид дуудлага хийхтэй холбоотой статистик мэдээллийг тайлан/график хэлбэрээр харж болдог.

Дэвшилтэт аудио тоглуулагч

AcitveX дээр суурилсан аудио тоглуулагч нь бичигдсэн аудиог сонгох, тоглуулах, анализ хийх боломжийг олгодог. AGC, DTMF болон дууг хаах, давталттай тоглуулах функцүүдийг энэхүү дэвшилтэт технологи нь агуулдаг.

Дуудлагын дэлгэрэнгүй мэдээллийг хадгалагч

Ирж буй болон гарч буй дуудлагуудыг Voice Logger бүртгэдэг. Бүртгэл бүр нь дуудлагын огноо, цаг, үргэлжилсэн хугацаа, дуудлагын ID гэх мэт дэлгэрэнгүй мэдээллийг агуулдаг.

Xtend Voice Logger 4 port VX- 4 Сувгийн яриа бичигч

Аналог шугамд зориулсан Xtend Voice Logger VX загвар нь дуудлагад мэргэжлийн түвшинд хариу өгөхөд тусалдаг. Утасны харилцан үйлчлэлийг ирээдүйн үнэлгээнд зориулж бүртгэнэ. VX загвар нь стандарт Voice Logger-тэй харьцуулахад байгууллагад илүү олон сонголтыг өгдөг бөгөөд эдгээр сонголтыг тухайн байгууллагын шаардлагын дагуу идэвхжүүлж болно. Voice Logger нь дуудлагад холбогдсон даруйд дуудлага хийж буй хүнд мэндчилгээ дэвшүүлэх боломжийг олгоно. Мөн дуудлагыг бичлэг хийж хадаглах тухай хэрэглэгчдэд зарлах боломжтойгоос гадна мэдэгдлийг дохионы аяыг үүсгэж болно. Дуудлага хийж буй мэдэгдлийг дуудлагын үеэр олон удаа зарлаж болно. Мэндчилгээ болон мэдэгдлийн зурвасууд нь бүх мөрөнд ижил байж болно, эсвэл мөр бүрт тохируулж болно. Мэндчилгээний мессежийг ажлын цаг, ажлын бус цаг, амралтын өдрүүдэд тусад нь зарлахаар тохируулах боломжтой. VX-ийн дуут шуудангийн хэрэгсэл нь дуудлагад хариу өгөх боломжгүй тохиолдолд дуут шуудангаа үлдээх боломжийг олгодог. Дуут шууданг хэрэглэгчдэд ээлтэй хөтчийн интерфейсээс хандах боломжтой эсвэл автоматаар цахим шуудангийн хаяг руу дамжуулах болно. Утсанд суурилсан харилцан үйлчлэлүүдийг бүртгэж, хэрэглэгчид ээлтэй хөтчийн интерфейсийг ашиглан бүртгэгдсэн дуудлагын дэлгэрэнгүй мэдээлэлд хандах боломжтой. VX нь үнэлгээ, чанарын баталгаажуулалтын нарийвчилсан тайлангийн хамт өргөжүүлэх боломжтой функцууд, архивлах чадварууд, бичлэгийг тоглуулах, аудит хийх сонголтуудыг танилцуулдаг. Ярилцлагыг дараа нь сонсох боломжтой гэдгийг мэддэг учраас ажилчид ихэвчлэн эелдгээр ярьж, үйлчлүүлэгчидтэй утсаар ярихдаа компанийн дүрэм журмыг дагаж мөрддөг. Дууг бичиж авснаар мөн ажилтны чанарын үнэлгээ өгөх, ажилтан өөрийгөө сайжруулах, шинэ ажилтанд туршлага хуримтлуулах зорилгоор ашиглаж болдог. Дууг бичиж авч байгаа нь үйлчлүүлэгчдийн гомдол, маргааныг шийдвэрлэхэд зориулсан voice log хөтөлж баталгаажуулдаг. VX төхөөрөмж нь аналог утас эсвэл дотуур дугаартай зэрэгцэн холбогдсон бөгөөд дуудлагын дугаар, дуудлагын үргэлжлэх хугацаа, цаг, дуудлагын төлөв, утасны яриа бүрийн аудио гэх мэт дуудлагын дэлгэрэнгүй мэдээллийг бүртгэдэг. Энэхүү төхөөрөмж нь 4 портын 2 нь тохиргоотой бөгөөд олон төхөөрөмжийг нэг компьютерт холбож, нийт 256 гаруй портыг өргөжүүлэх бүрэн боломжтой, шаталсан загвар юм. Олон нэгж суулгасан байсан ч энэ программ нь бүх холбогдсон Xtend Voice Logging VX төхөөрөмжүүдэд хандах нэгдсэн веб-хөтчийн интерфейсийг харуулдаг.
Үнийн санал авах

 

 

 

 

 

 

Мэндчилгээ болон бичлэгийн мэдэгдлийг дэмждэг

Ирж буй дуудлагыг хүлээн авах, холбох үед утасны төхөөрөмж нь дуудлага хийгчтэй мэндчилгээ дэвшүүлж, дуудлагыг чанарын зорилгоор бүртгэнэ гэсэн мэдэгдлийг өгдөг. Мэдэгдэл бичихийн оронд дохионы аяыг идэвхжүүлж болно.

Дурын дуут мэдэгдлийг тохируулах

Хэрэглэгч бүх мөрөнд ижил мэндчилгээ, мэдэгдлийн мессежийг тохируулах боломжтой эсвэл төхөөрөмжид холбогдсон шугам эсвэл дотуур дугаар бүрт тохируулах боломжтой. Ажлын цаг, ажлын бус цаг, амралтын өдрүүд гэх мэт оффисын ажиллах өдөр, цагийг тохируулж болно. Мөн товчлуур дарснаар мэдэгдлийг идэвхжүүлж болно.

Дуут шуудан

Ирж буй дуудлагад хариу өгөх боломжгүй үед VX төхөөрөмж нь дуут шуудан үлдээх боломжийг олгодог. Дуут шууданд хөтөч дээр суурилсан интерфейсийг ашиглан хандах боломжтой бөгөөд үүнийг хялбар хандах, хурдан сэргээх зорилгоор мэйл хаяг руу илгээж болно.

Бүх дуудлагын аудио лог

Утасны бүх яриаг салбарын стандарт долгионы форматаар бүртгэж, хадгалдаг. Шахалтын түвшинг тодорхойлж, бичигдсэн аудиог MP3/PCM/GSM файл болгон экспортлох боломжтой.

Хөтөч дээр суурилсан хэрэглэгчийн интерфейс

Ашиглахад хялбар хөтөч дээр суурилсан хэрэглэгчийн интерфейс нь олон хэрэглэгчийн хандалтын түвшинг дэмждэг. Хэрэглэгчийн интерфейс нь хянагч, менежерүүд болон дээд түвшний удирдлагуудад бүртгэлд орсон харилцан яриаг цаашид дүн шинжилгээ хийхэд нь тусалдаг.

Дуудлагын дэлгэрэгүй мэдээллийг хадгалагч

Ирж буй болон гарч буй дуудлагуудыг Voice Logger-т бүртгэдэг. Бүртгэл бүр нь дуудлагын огноо, цаг, үргэлжилсэн хугацаа, дуудлагын ID гэх мэт дэлгэрэнгүй мэдээллийг агуулдаг.

Хүчирхэг хайлт болон тайлан

Хүчирхэг хайлт, тайлагнах чадвар нь тодорхой бүртгэлийг олох, сонгосон хугацаанд тайланг дуудах зэрэгт тусалдаг. Хайлтын үр дүнг цаашдын шинжилгээнд зориулж хавтас, .zip, PDF эсвэл Excel формат руу экспортлох боломжтой.

Дуудлагын тайланд сэтгэгдэл үлдээх мөн шошголох

Суурилуулсан шошго эсвэл тохируулсан шошго нь шаардлагын дагуу ашиглагдах боломжтой бөгөөд тодорхой дуудлагын бүртгэлд хуваарилагдах боломжтой ба ингэснээр бүртгэлийг дараа нь хурдан олох боломжтой болно. Нэмж дурдахад, дуудлагын бичлэг бүрт тайлбар нэмэхээс гадна хайлтын сонголтыг ашиглан дараа нь авах боломжтой.

Дэвшилтэт аудио тоглуулагч

AcitveX дээр суурилсан аудио тоглуулагч нь бичигдсэн аудиог сонгох, тоглуулах, анализ хийх боломжийг олгодог. AGC, DTMF болон дууг хаах, давталттай тоглуулах функцүүдийг энэхүү дэвшилтэт технологи нь агуулдаг.

Анхааруулга болон хэрэглэгч талын popup

Xtend Logger Client программыг ашигласнаар аливаа агент байгууллагад идэвхтэй байгаа дуудлагын талаар мэдэгдэл болгон илгээх боломжийг олгодог. The Voice Logger нь амжилтгүй дуудлагыг агентууд луу сэрэмжлүүлэх зорилгоор мэдэгдэл илгээдэг.

Утасны жагсаалт болон дуудлагын статистик

Өөрт нь суурилсан утасны жагсаалтын функцийг ашиглан хаягийн дэлгэрэнгүй мэдээллийг системд хадгалах боломжтой. Утасны жагсаалтанд байгаа мэдээллийг ашиглахын тулд бүх хайлт, тайлан болон popup цонхуудыг өөрийн хүссэнээр тохируулах боломжтой. Ямар ч тодорхой хугацааны туршид дуудлага хийхтэй холбоотой статистик мэдээллийг тайлан/график хэлбэрээр харж болдог.

Үнийн санал авах хүсэлт илгээх

Таны илгээсэн хүсэлтийн дагуу манай мэргэжилтэн холбогдох тул мэдээллээ үнэн зөв бөглөнө үү